Zákaznická podpora:info@arccbd.cz

Užitečné tipy pro lepší spánek

Není lepší forma přípravy na aktivně a produktivně prožitý den, než hodnotný a posilující spánek. Bohužel současný životní styl mnohých z nás se přenáší do kvality spánku. I přesto si stačí ohlídat několik základních pravidel a Váš spánek se i v současné hektické době může stát pro Vaše tělo opravdovým obdobím relaxace a znovuobnovení psychických i fyzických sil. Na co je tedy dobré pamatovat?

 

Nastavte plán spánku 

Věděli jste, že vytvoření a osvojení zvyku trvá jen 66 dní? Ano, můžeme trénovat naše tělo téměř na cokoli! A trénink ke spánku se nijak neliší. Proto je naším prvním tipem na lepší noční spánek nastavit plán spánku.

Jednoduše si určete čas, kdy budete pravidelně chodit spát a čas probuzení na každý den, abyste si zajistili dostatek prostoru na 8 hodin spánku, které potřebujete. Vaše tělo bude brzy vědět, kdy jít spát a kdy se probudit. Nejen, že harmonogram spánku pomůže Vaší kvalitě spánku, ale také se budete cítit více nabití energií a Vaše odolnost proti každodenní zátěži se výrazně zvýší.

 

Udělejte ze své ložnice útočiště 

Aniž byste si to uvědomili, může být Vaše ložnice plná rušivých zvuků a vjemů, které jsou pro Váš klidný spánek nežádoucí. Od bzučení telefonu na nočním stolku, až po blikající světla televizoru v rohu. Proto je náš další tip na lepší a klidný spánek následující. Vytvořte z Vaší ložnice opravdovou oázu klidu. Eliminujte vše, co brání zdravému a klidnému spánku.

 

Nádech výdech 

Existuje tolik relaxačních strategií, které můžete zkusit. Proč si neposlechnout relaxační hudbu, přečíst si knihu, meditovat nebo nacvičit techniky hlubokého dýchání?

 

Kofein se nejlépe podává ráno 

I když kofein může být ráno Vaším nejlepším přítelem, v noci je to Váš nejhorší nepřítel. Kofein je známý tím, že stimuluje Váš nervový systém a při pozdější konzumaci může Vašemu tělu zabránit v příjemném nočním spánku. Proto doporučujeme vyhnout se kofeinu až 6 hodin před spaním. Ale pokud stále toužíte po teplém horkém nápoji pozdě odpoledne, proč místo toho nevyzkoušet kávu bez kofeinu nebo dokonce svůj oblíbený bylinný čaj s trochou našeho 100% přírodního CBD oleje?

  

Pravidelné cvičení

Pravidelné cvičení má mnoho výhod, zejména pokud jde o spánek. Doporučujeme cvičit alespoň 3krát týdně, ať už jde o běhání, tvrdé tréninkové cvičení nebo plavání. Ale i pro cvičení platí, že není dobré těsně před spaním. V takovém případě je jeho vliv na Váš spánek opačný.

 

Podpořte svoji pohodu pomocí CBD 

Přidáním CBD do Vaší každodenního plánu má jednu významnou výhodu. Najdete potřebnou pohodu pro udržování zdravého životního stylu. Věříme, že CBD a klidný noční spánek jdou ruku v ruce…